#1 DR Diabetes

Kebocoran salur darah di sebelah kiri (biru) menyebabkan tenaga tidak dapat disalurkan ke organ-organ penting dan menyebabkan organ-organ seperti buah pinggang dan pankreas mengecut dan tidak dapat berfungsi dengan baik.

Kebocoran di sebelah kanan (merah) juga boleh menyebabkan organ-organ seperti ovari bagi wanita dan prostat bagi lelaki mengecut dan melemahkan tenaga dalaman bagi lelaki dan wanita selain daripada organ pankreas yang juga akan mengecut.

Cara untuk mengatasinya adalah dengan menampal balik kebocoran tersebut supaya tenaga daripada makanan yang diambil dapat  disalurkan ke organ-organ termasuklah pankreas bagi mengaktifkan balik fungsi pankreas seterusnya memulihkan kencing manis.

Dengan penemuan terbaru rawatan formula Dr. Rais iaitu Energia-M/F yang bertindak untuk menampal kebocoran yang terdapat pada saluran-saluran dalaman badan yang mengakibatkan kencing manis, gastrik dan lain-lain. Milagros-M/F ini adalah produk baru yang menggantikan produk lama seperti Dr Cure,Zhahab dan juga Miracle Drink,Milagros-M/F tetapi Energia ini masih menggunakan formula yang sama.
 



Categories:

Leave a Reply