#1 DR Diabetes



Satu-satunya cara yang berkesan untuk menangani masalah ini adalah dengan menutup semula kebocoran yang berada pada saluran darah. Oleh itu, Dr. Rais telah mencipta satu formula iaitu minuman berkhasiat yang dikenali sebagai Energia-M/F yang diformulasikan untuk lelaki (Energia-M) dan wanita (Energia-F) bagi menstabilkan kandungan gula dalam darah kepada paras normal. Ia bertindak menutup kebocoran yang terdapat  pada saluran darah supaya tenaga dapat disalurkan dan digunakan sepenuhnya pada kadar optimum bagi mengaktifkan semula fungsi pankreas.

Oleh itu,pankreas yang mendapat semula tenaga akan dapat menghasilkan insulin seterusnya dapat menukarkan glukosa kepada tenaga untuk digunakan oleh tubuh badan kita. Produk ini boleh diambil bersama dengan lain-lain ubatan kerana ianya diperbuat daripada bahan semulajadi.  juga menjanjikan 99% kesembuhan dengan syarat pengambilan yang konsisten dengan izin Allah S.W.T. 

Dalam masa 4 hari pertama pengambilan Energia-M/F, pesakit akan mengalami kesan sampingan seperti sakit-sakit otot,lemah badan,sakit sendi dan lain-lain kerana ia merupakan salah satu proses penyembuhan oleh minuman. Walau bagaimanapun, kesan sampingan ini tidak membahayakan pesakit dan bergantung kepada tahap penyakit seseorang itu. 

Penggunaan Energia memerlukan pengguna untuk mematuhi pantang larang yang telah ditetapkan iaitu :

  • Air kelapa
  • Petai,jering
  • Peria
Makanan di atas dilarang kerana boleh mencuci minuman Energia-M/F ini dan mengurangkan kesan minuman ini . 

Cara penggunaan Energia  ini adalah dengan melarutkan 1 scoop minuman ini ke dalam 150ml air suam (atau 1/2 gelas air panas) dan diambil 2 kali sehari sebelum atau selepas makan. Pengambilan yang berterusan adalah penting untuk memastikan proses penyembuhan berlaku dengan lebih cepat. 

Apa yang dimaksudkan dengan pulih? Pesakit disahkan pulih apabila bacaan kadar gula dalam darah berada pada kadar normal tanpa perlu lagi mengambil sebarang ubat hospital, insulin termasuk minuman ini. Pesakit dinasihatkan mengambil bacaan kadar gula dalam darah beberapa kali dan mendapatkan pengesahan dari pusat perubatan yang terdekat.

Energia-M/F ini juga disyorkan untuk pesakit :-
  • Kencing manis
  • Luka dalaman
  • Gastrik
  • Kekurangan zat besi & kalsium
  • Tekanan Emosi 
  • Menambah tenaga
  • Masalah dalaman lelaki dan wanita
  • Kanser
  • Sakit saraf
  • SLE

Fungsi-fungsi lain Energia-M/F

11.  Memberi tenaga
-     Fungsi utama Energia adalah memberi tenaga kepada tubuh badan agar semua proses tubuh akan dapat berjalan dengan lancar. Tenaga yang disalurkan akan dapat menutup kebocoran pada saluran darah yang menjadi punca kepada masalah kencing manis, gastrik dan luka dalaman .Sekiranya kebocoran ditutup,tenaga atau zat-zat makanan akan sampai kepada organ-organ penting seperti pankreas bagi menjalankan fungsinya seperti normal.

22. Meningkatkan sel antibodi tubuh badan
-   Membantu untuk memperbaiki sistem imuniti dalam badan. Peningkatan sel anti-bodi akan membantu badan kita lebih kuat untuk melawan sebarang jangkitan penyakit. Apabila sel-sel anti-bodi meningkat, virus dalam sel-sel badan kita akan berkurangan. Disebabkan itu, semua kecederaan termasuklah kecederaan dalaman akan sembuh secara semulajadi justeru melindungi badan kita daripada ancaman mana-mana penyakit. Oleh itu,sel-sel kanser yang merebak juga dapat dihalang dan dimusnahkan. Kebiasaan mereka yang mengamalkan Minuman ini akan kurang risiko mendapat penyakit berjangkit,demam atau penyakit yang disebabkan oleh virus berbahaya.

33. Mengaktifkan semula sistem saraf dan juga sistem peredaran darah
         -    Energia-M/F bertindak untuk mengaktifkan semula sistem saraf dalam badan dan saluran darah sekaligus untuk melancarkan sistem pengaliran darah dalam badan manusia. Selain daripada itu, ia turut membantu untuk menghuraikan dan melancarkan saluran darah yang tersumbat seterusnya melancarkan peredaran darah dan menstabilkan denyutan jantung kita. Masalah saluran darah tersumbat boleh menjadi penyebab kepada pelbagai penyakit seperti penyakit jantung dan juga tekanan darah tinggi.

44. Merawat masalah dalaman lelaki dan wanita.
-          Energia-M untuk lelaki dan Energia-F untuk wanita diformulasikan khusus untuk membantu merawat masalah dalaman lelaki dan wanita. Energia-M membantu mengaktifkan saraf dan pengaliran darah ke organ dalaman lelaki bagi membantu merawat masalah prostat dan juga uluran. Energia-M membantu meningkatkan tenaga dalaman lelaki.
-          Energia-F juga membantu mengaktifkan saraf dan pengaliran darah ke organ dalaman wanita dan juga meningkatkan tenaga dalaman. Ia turut membantu mengawal hormon wanita agar lebih seimbang bagi membantu merawat masalah ovary,period yang tidak teratur, keputihan dan senggugut. Sangat sesuai diambil oleh wanita dan lelaki yang mempunyai masalah kesuburan dan yang ada masalah untuk mendapat cahaya mata.

Harga: RM 189.00 (150 gram)

PROMOSI SEMPENA TAHUN BARU CINA

DISKAUN 10% UNTUK SETIAP BOTOL ENERGIA
              

Kos Penghantaran Melalui Pos Swasta:
Semenanjung Malaysia: RM 10
Sabah/Sarawak: RM 20



Categories:

Leave a Reply